On our way home ❤

 
Hej snyggingar! 
Nu sitter vi i bilen på väg hem. Jag älskar att resa men jag älskar också att komma hem. Hem till vårt hem❤
Resan har varit fantastisk och jag är så fruktansvärt tacksam just nu. Tack mamma för jag fick uppleva Edinburgh med min familj. Och tack Lily för du varit en helt underbar dotter och så go och glad mesta dels av tiden!!! Och tack älskling för fina dagar med dig ❤
 
Bilder och uppdatering kommer senare i helgen. Kramar 
 
Hello gorgeous!
On our way home now, Andreas is driving and Lily is sleeping. I really love travelling but I also love coming back home. Home sweet home❤ . 
The trip have been amazing and I am so very thankful right now! Thanks mum for making this trip possible. And thanks Lily for being such an adorable daughter, so happy and sweet most of the time! And thanks my love for lovely days with you ❤
 
Pictures and update from the trip will be up on the blog later this weekend. 
Hugs