Sun, ice cream and a day at my parents in law

 
Hej godingar! 
Sitter i bilen på väg hem från en dag i Halmstad! Vilken skön och avslappnade dag vi haft. Och fint väder blev det också, vi har käkat mjukglass och slappat i solen och ätit god mat som vanligt hos mina svärföräldrar. De äe underbara och jag är tacksam att ha dem!!
Har en sovande liten höna bredvid mig i bilen. Älskade tös, hon har varit så go idag. Igår var hon så gnällig och jag trodde jag skulle få spader. Men som sagt tur att de är söta vissa dagar! 
Igår bakade jag och fixade massa hemma. På eftermiddagen kom både mamma och mormor förbi, så mysigt! Och min älskade mormor hade med sig massa gott till oss och såklart fina grejor till Lily. Vi fick även en grill av mormor. Hon är så fin! Vi fikade på det jag bakat och pratade massa. Skönt att sätta sig ner en stund! Senare tog jag med Lily i vagnen och sprang en runda. På kvällen var vi bjudna till Andreas syster och familj. Var en mysig kväll! Vi cyklade dit och testade vår cykelvagn för första gången och Lily gav den väl godkännt! Tack älskade mamma för denna present!
 
I måndag var vi på Ikea och köpte lite nya grejor.  Ska fixa lite med det imorgon samt plantera lite blommor som vi köpte idag. 
 
Hoppas ni haft en fin dag! Kram Jenny 
 
/Hello friends, right now we are on our way back home from a day in Halmstad at my parents in law's summerhouse. What a relaxing day we had with great weather, soft-ice-cream in the sun and yummie food. Love my parents in law. 
In the car right next to me we have a sleeping beauty. She's been so lovely and funny today! Yesterday she was so grumpy, lucky she is cute on those days. 
 
Yesterday I had a baking day at home. In the afternoon my grandma and my mum came by on a cup of coffee and of course we tried out the things I had baked and talked about everything, so cosy! My grandma had bought lots of yummie stuff for us and of course lots of beautiful things for Lily. She is amazing my "bestemor". We also got a Bbq from her and grandpa. 
After an afternoon with my favorites I took Lily for a ride in the stroller. In the evening we were invited to Andreas  sister for dinner. Was such a cosy evening. We rode our bikes to Jenny and co and we had Lily in the "bicycle trailer" we got from my mum. Lily loved it. Thank you so much mum for this present! 
 
Two days ago we were at Ikea. Tomorrow I will fix with the things we bought and also plant my flowers we bought today. 
 
Hope you all had a lovely day. Hugs Jenny