Sick

 
 
Hej på er! 
 
Hur mår ni? Jag har fått en hemsk hosta och inte sovit ordentligt några nätter nu. Känns som jag behöver ta i kapp en veckas sömn typ. Börjar tro att jag har en infektion i kroppen då jag snart inte mått bra i tre veckor typ. Så tröttsamt. Men det har varit lite mycket nu och jag har inte lyssnat på min kropp så jag får väl skylla mig själv. Så tråkigt nu när vi har semester och allt. Men sånt är livet. Nu ska jag verkligen försöka att vila upp mig och imorgon ska jag ringa doktorn och hoppas jag kan få någon bra medicin. 
 
Häromdagen var vi hemma hos mamma och pappas grannar. Jättemysigt. Igår var vi hemma hos våra danska vänner Juan och Pernille och åt bland annat dansk-abble-kage, gott. I fredags var min bror och Sofia här, så trevligt. De hade med sig lite go öl från deras resa, då de varit i Berlin. 
 
Idag ska jag som sagt ha en dag hemma och inte göra något större. Måste bli frisk.. Hoppas att Augusti blir en fin månad och att vi verkligen kan njuta av vår ledighet då, för om jag ska vara ärlig har jag inte fått någon semester-feeling ännu. Men den kommer nog! 
 
Ha en skön söndag! 
 
/ How are you? I got a terrible cought now and haven't slept propely in a few days. Feels like I need to sleep for a week to catch up sleep. I think I got an infection in my body, haven't feelt good in almost 3 weeks now, so sad. ButI haven't been listening to my body lately and have been stressing alot so I guess I have myself to blame. It's just so sad now when we both have vacay. But that's life. Now I will try to rest my body and tomorrow I am going to call the doctor and hopefully they can help. 
 
The other day we were at my parent's neigboors, very cosy. Yesterday we were at our danish friends Juan and Pernille. We ate danish food, yum. Friday evening my brother and Sofia were here, always nice catching up. They bought some beers with them from their trip to Berlin. 
 
Today I will take it easy. Have to get well. Hope August will be a beautiful month and that we can enjoy our time off! Haven't got any vacay-feeling yet but I guess it will be here as soon as I get well! 
 
Have a relaxing Sunday! 
 
Love Jen