Pizza, bailare e amore

 
GODMORGON!
Eller snarare goddag.. vaknade precis, sovit som en stock.. ! Välbehövligt efter en trevlig natts dansandes på kärleks maskinen. Så underbart att bara släppa loss med kusinvitamin.. fick oss och tänka påå när vi först kom hit till Melbourne och vvar ute VARENDA kväll. Galenskap. Japp. Men gud så kul! haha, kommer aldrig att glömma tiden med er. Matilda och Gabriella.
 
Idag är jag ledig, så skönt.. som sagt vaknade för ca en timme sedan. Strax ska jag ta tramet till city och träffa Tildis igen. Vi får ju passa på att ses så mycket vi kan innan jag lämnar... :/
 
 
Underbart god pizza på plus 39 igårkväll med min finaste prins Francesco.
 
:) glad Jenny med nytt halsband och öronhänge från min love.
 
Sötnos!
 
Igår kväll på lovve machine..
 
 
Puss på dig fina tjej!
 
Fick detta underbara kort av min älskling....
 
 
Måste dra mig nu!
PUSS!