Happiness is only real when is shared

God kväll!
 
Vilken helg det varit! Vet inte riktigt vart jag ska börja haha. Fint väder har det varit också :)
I fredags jobbade jag till fyra o var var sedan ledig hela kvällen, happy times! Jag o Dan the man to var sin knock off o njöt av den härliga fredagseftermiddagen. Senare på kvällen åkte jag o mötte upp Gabby o Matilda på chapelstreet o vi gick till electric o lucky cook. Var en galen men rolig kväll! I lördags var jag ledig hela dagen, vilket var så skönt, eftersom det var en sådan underbar och varm dag med solsken! Jag sov ut till tolv, gick en snabb runda till gymmet o efter det botade jag, jani o cornell vår hangover med bloodymarries  i solen på ett cafe på toorak road. Vi lunchade, jag åt foccacia o de andra pizza, mumma. Efter det åkte vi hem o satte oss på vår balkong o njöt av den sista solen för dagen med en öl i handen o musik spelandes inifrån lägenheten. Wunderbar. Senare på kvällen gick jag till plan B's "birthday party". Var riktigt kul, plan B är en bar nere på Bridge road o de brukar ha lite evenemangs o fester där då o då. Riktigt schysst ställe, o folk som kommer dit är ofta locals, så det är som en liten träffpunkt för folk som boro jobbar häromkring :)
Matilda kom även dit lite senare, men hon stannade inte så länge, var kul att se henne igen dock :)
I söndags jobbade jag igen, började kl 9 så var lite halvseg när jag skulle upp men gick förvånadsvärt bra. Vi hade en bra dag på jobbet, med massor av gäster o de mesta var supernöjda o glada. Träffade ngra irlänska sköna människor som tyckte att jag gjorde ett awesome jobb! hahah, alltid kul att höra det :)) En av dem pratade precis som Bryan mcfadden! haha. När jag sa det till han skrattade han skitmycket. Så roligt vad det, haha. De var sköna lirare, snackade massor med dem o de sa att de skulle komma tillbaka nästa helg igen:)
Efter jobbet igår så gick jag på en spontanmiddag, var verkligen hur trevligt som helst. Så gott,så enkelt, så bra.
 
Jag tänkte på det idag, att jag är verkligen rik, som har alla dessa underbara o fantastiska människor omkring mig i mitt liv. O jag är verkligen tacksam för alla som finns här för mig när jag behöver dem! Ni är guld värda.
 
 
Gud jag sitter här nu o känner hur mina ögonlock håller på att falla ihop. Känns som jag skriver en massa goja.. o att mina meningar inte riktigt håller ihop.. Aja, ska bli så skönt att sova! Har varit en lång dag, o i morse var det soooo busy på jobbet. Jag önskade att jag hade 8 händer, jag skojjar inte. Det är inte det lättaste att göra femtioelva kaffe på en o sammagång, samtidigt som du ska svara i telefon o servera mat. Jaja. Im still alive, that's all that matters. haha. Sängdax nu!
Här kommer dock lite bilder från helgen,
 
 
 
 
 
Öl på slowbeer, mitt och Dans favoritställe after work. :)
 
Jen at work! Happyface
 
Dan the Man
 
Bild från i Fredagskväll!
 
 
I lördag eftermiddag, då jag cornell o Jani gick ut på lunch o satt i solen o njöt av bloody marry o
espresso martini. Inte helt fel!
 
 
 
Republica café
 
Bild från vår balkong i lördags eftermiddag, vilken härlig dag det var! Summerfeeling..
 
Senare på kvällen blev himmlen plötsligt fylld med fyverkerier! Jag försökte ta en bra bild..
Vet inte vad som firades, men vad gjorde det, var kul att se!
 
lady in red
 
 Jag o Tilda i lördags.
 
 
At plan B's bithdayparty! Sarah, Cameron o some random girl
 
Här svänger det! Haha jag o Andy
 
Min outfit för saturday party på Plan B. JOJen the army girl. Dresscoden var att klä sig som sin egen
superhero .
 
 
söndagskväll hos the masterchef Sang!
 
 
 
Musslor o vitt vin... klassiker som sitter finfint!!
 
 
Flundra, som var helt perfekt kokt. Gud vilken god mat vi fick! Alla åt som hästar.
 
 
 Happiness is only real when it is shared.
 
 
Pratade precis med min underbara mor, har inte pratat med henne på evigheter, så det var så skönt att höra hennes röst igen o småprata om allt. Hoppas hoppas att allt går bra med mitt visum o att hon kan komma o hälsa på här i januari!! :))
 
 
 Lyssande på denna innan när jag var ute o sprang, love this song!
 
Hoppas ni alla haft en bra helg ni också! O att allt e bra med er :)
 
Pussokram Jenkan