In my mind in my head..

Hej!
 
Varit en vacker dag här i Melbourne idag med sol o värme. Dagen har tyvärr spenderats inomhus eftersom jag varit på jobbet. Helgen har varit bra, i lördags var jag på lite halvdåligt humör men sometimes you have a crapy moment.. Anyway, Full rulle som vanligt. Can't wait to have a day off! Håller på att kolla upp en del med visum och skit förtillfället också. Dessa visum säger jag. Men allt ska ordna sig. Bara att tänka possitivt.  Pratade med mina päron på skype igår kväll, trevligt att se deras ansikten och snacka om allt som händer här och där. Love you guys !
Jag ska snart gå och lägga mig faktiskt, känner mig rätt trött, har inte sovit för många timmar de senaste dagarna, need to catch some hours sleep I guess.. imorgon ska det bli fint väder igen, FINALLY! Hoppas att det håller i sig men man vet ju aldrig med denna staden. Ha. Vill ha SOMMAR NU!
 
 
 
Jag gjorde en pumkin! haha. Happy halloween.
 
Latte made by me
 
 
 
Dan the man at work!
 
Drink som jag gjorde på jobbet i fredags
 
 
Andy ready for halloween party !
 
 
 
 
 
 
 
 
Ta hand om er alla
 
Och måste tacka alla underbara människor som jag har i mitt liv!
 
Puss&kramskumbanan