Boom boom

Helluuuu
 
 
Då var det onsdagskväll igen. Sista dagen på oktobermånad! Har haft en bra dag, lite trött från igår, men im still alive. Varit en varm o skön dag.Och jag har varit ledig!! SO NICE! Inte så mycket sol dock, men som sagt hot! igår var jag och Alya på vinprovning efter jobbet, trevligt värre, och intressant att pröva lite nya viner från olika företag! Kul att kunna lägga in sitt tycke och smak för jobbets vinlista också :) Efter vinprovningen, som var på ett Hotel ( The Olsens) på chapel street så gick jag på middag med en vän, Toby. Var trevligt och gott. Vi gick och åt på Revolver, som också är en nightclub. God mat var det iaf, thai-food!
 

Sitter just nu mätt och god här, lagade pasta med rökt lax, paprika och champinjoner innan. Lyssnar på musik och jag och Gabby taggar lite inför kvällen, vi ska dra till det berömda stället TURF-BAR. :)
 
Matilda var här innan, och när Gabby slutade jobba gick vi till sicillenar restaurangen, var mysigt. Alltid kul att spendera tid med familjen min :) Blir alltid skratt ! Love it.
 
Var ute och powerwalkade i morse och tänkte på livet. Vilket underbart liv jag har. Jag är tacksam att jag är frisk, har underbara vänner, bor jättefint och kan göra det jag känner för. Har ett jobb jag trivs med. Jag kanske inte är perfekt, men vem är det ? Jag är iallafall glad och lycklig. Det är allt som spelar någon roll.
Idag ska mor min och sister boka biljett hit till Melbourne. Känns overkligt. Men sååååå kul! Jag längtar tills att visa dem min värld. Yes! Så nu finns det ingen återvändo. Jag måste fixa mitt visa. Men det ska ordna sig, känner det på mig. En irlänsk tjej håller på att hjälper mig och jag håller tummarna att allt ska gå som jag tänkt. Anyway, ska dra mig nu, have plans for the night!
 
Hoppas allt e kanon med er
Lots of love Jen xxx
 

På vinprovningen igår!
 
Happy face Jenny
 
Jag och världens bästa manager Alya
 
De bjöds på ostron, yummie! Rolig snubbe också
 
Pizzini, som var min favorit för kvällen.
 
Vyn från the Olsens hotel.
 
 
 
At Revolver.
Jag och Tilda idag.