Happy days!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helluuu!
 
Idag är det bröllop som gäller. Kom nyss hem från jobbet, ska ut på en löparrunda nu och sedan ska vi gå och köpa present till Sally och Hayden som är brudparet idag. Ska bli riktigt spännande och kul att gå på bröllop :)
Igår var jag i Toraak road, för att hämta mitt pass på svenska kyrkan. Så skönt att äntligen fått ett pass, man känner sig allt lite naken utan det. Och goda nyheter, det ser ut som att vi kommer att kunna förlänga vårt visum!! Jag håller alla tummar jag kan. Fick ett mail från tjejen som jag skriver med och som hjälper oss med mitt och gabbys visum och hon sa att det ser ljust ut.
Hoppas allt e bra med er. Jag känner mig glad, så mycket som händer, så många underbara människor jag träffar. Vilket vackert liv vi lever. Kom ihåg, var glad så länge du lever. Du kommer långt med det.
 
Anyway, måste dra mig nu
 
Ha en toppen helg underbara ni
Pussokram skumbanan
 
 
 
La musica mas fina. Me gusta