29 maj

Go middag,

Har precis gjort pannkakor med sirap o kanel, yummie! Var ute o sprang en runda innan, var skönt :)
I natt sov jag som en stock, o har nog sovit 10 timmar inatt, var välbehövligt!
Igår hade jag o Gabby filmmys o kollade på Pearl Habour, riktigt bra film... Är så skönt att ha en tv nu i lägenheten!!


Blue heaven..


Lägeheten..









Alya, som jag jobbar med på Sparks


Town Hall, som jag också jobbar på. Nice place!


Kym, ägaren av Town hall. Schysst snubbe :)


Tony, som jag jobbar med på Town hall. Riktigt bra workmate


Snart är maj månad slut o vi är inne i Juni.. Hör att vädret är fint hemma, saknar värmen...
Men förhoppningsvis ska jag o Gabby boka en resa till värmen snart! Till cairns eller Brisbane!







Såå vacker låt, det är något drömmande med italiensk musik..

Nu ska jag städa upp lite här hemma o sen ska jag o Gabby ta en kaffe någonstans.

See ya later


Baciiii