Hakuna matata

 
hr
 
 
Haloo halooo,
 
Har precis ätit hemlagad mushroomrisotto, blev riktigt lyckat. Har varit en händelserik helg! Jobbat varje dag men ändå lyckat vara ute o röja också. Haha. I lördags åkte jag och Gabby till Eden, en club i City o träffade Elisa o Carina, två australienska tjejer vi träffat här. Innan det hade vi förfest här hemma i lägenheten med vino, svenska klassiker o lite sväng-om o bugg! I söndags efter jobbet umgicks jag med mina underbara workmates Sarah, Beau och Alya från Sparks, o vi gick o provade lite olika speciella öl på ett ställe som heter Slowbeer här på Bridge Road. Så underbara tjejer de är, var så mysigt att bara sitta o slappa o prata. Det är så interesant att möta nya människor. Man lär sig alltid något nytt. Vi åt Asiatisk food o senare på kvällen möte jag upp gabby o italienska ligan i City o vi gick på en brasilansk -fest med samba o det hela!
 
Skönt att ha en ledig dag. Städat o donat här i lägenheten idag. Känns bra o få ordning lite. Jag ska snart kolla på film o slappa i soffan.
 
Jag känner mig väldigt lättad att jag vet vad jag ska göra i framtiden. Känns bra att veta att jag kommer åka tillbaka till Europa nästa år. Ska bli så kul att träffa alla igen. Det är fortfarande lång tid kvar. Jag ska ta vara på denna tiden nu. Det viktigaste är att vad du än gör eller vad som än händer så Le. Bara Le o skratta. Livet är till för att vara glad. O umgås med människor som gör dig glad. Some people are meant to be in your live. Others not. And if they not, let them go. You only deserve the best.
 
Ta hand om er.
 
Pussokramskumbanan