U got me going crazy!

Hello beautiful world!
 
Sitter här i lägenheten, fredag morgon och har precis käkat frulle. Känns så konstigt att vara ledig .. väldigt skönt dock såklart :) idag är det bara 5 dagar tills mamma och syster kommer. 5 DAGAR!! Omg.. overkligt.. skypade med mor igår och hon sa att hon kommer ta med sig lite svensk skit.. haha, svenskt godis och typiska svenska varor.. mmmums.. :)
Då var julen så gott som över och nu ser vi framemot nytt år!! 2013 är snart här.. Har inte riktigt bestämmt vad som händer på nyår, men det kommer att bli kul vad som än sker !! Nyår är ju alltid nyår , o när man får fira det i värme så kan det inte bli annat än bra ! Måste nämna att jag INTE saknar den svenska vintern till fem öre.. :)
 
Xmas i Melbourne...
 
 
Träffade Tilda på juldagskvällen och jag fick äran att åka med henne när hon jobbade!! Var riktigt trevligt och mysigt att åka häst och vagn genom city och sitta och småprata lite medans julstämmingen omringade oss.. Tack Tilda :))
 
 
 
 
 
I onsdags kväll var det turf igen, kommer aldrig att tröttna på det stället!! haha.. lika galet varje gång :) Jag , Gabby och Tilda åkte dit, den svenska tion, tiptop!!
 
Jag, Giada ( en jätte söt italienska) och en till italienare på turfbar. Fun times!
 
 
 Och igår kväll träffade jag Soph på Spicemarket och vi dansade som bara den :) var trevligt! Jag träffade även Carolin och en del andra sköna människor.. Men det var så mycket folk ute, to many!, så det blev en ganska tidig kväll..
 
Soph and myself last night
 
Carolin, Soph and a friend of Carolin :)
 
Spice it up with spicemarket!!
 
 
 
 
 Tänkte ge mig ut och springa en runda nu..och träna upp min kondition lite mer.. :)
 
Ska gå och shoppa lite sen och ikväll ska jag träffa Francesco.. ser framemot det :)
 
 
Hörde denna härliga låten igår kväll ute och kom på hur mycket jag gillar den!! får en att bara vilja dansa och dansa !!! :))
 
 
Hoppas ni alla får en underbar start på helgen!!
 
PUSSOKRAM
JEN XXX