la vita è un dono

heejjjj!!
 
Då var det näst sista dagen på detta året.. Vilket år det varit! Händelserikt? JA!
Har verkligen haft ett kanon år och lärt mig så mycket om mig själv, livet och människor. Tack alla som har funnits där för mig och som jag mött... Tack för alla moments, stora som små...
 
Har precis ätit brunch och druckit min underbara morgon kaffe, sitter nu och segar här i lägenheten.. Rätt skönt faktiskt.. Fint väder idag, så ska väl passa på att gå ut och njuta av det :)))
 
Sitter och kollar på what to do tomorrow.. vi har fortfarande inte planerat ngt för nyår.. bra jobbat, hahah, alltid ute i sista minuten, men det blir nog bra, ingen ide att planera för mycket heller, då blir man bara besviken... Men det blir nog finmiddag på något glamigt ställe :) AND OF COURSE :PROSECCO! :)))
 
Bild från förra nyår!! Då var vi utanför melbourne i ett hus nära stranden med massor av italienare, mat och prosecco! Riktigt roligt!
 
 
Igår eftermiddag träffade jag Giada ( en italiensk tjej ) och vi köpte varsin glas och satte oss vid floden nere vid southbank, so peaceful.. Vi satt och pratade i en timme.. om allt möjligt! Det visade sig att hon haft en hund som hette LABEL, och jag berättade om min häst LABEL.. var intressant.. hon hade haft sin hund i 20 år..! och jag hade min Label i 10 år.. så båda dessa djur har haft stor påverkan i våra liv.. iaf, hon var tvungen att skynda sig till jobbet och jag sa hejdå och strosade runt lite i stan innan jag tog tramet hem...
 
Senare på kvällen träffade jag Key, som är Mattias flickvän. Mattia bor  är vän med Francesco och de bor tillsammans.
Vi gick och tog en öl på Young&jackson ( Mattia jobbar där, så vi hälsade på honom ) Var trevligt! Innan dess var jag hemma hos Francesco och vi lagade mat och drack little creatures beer. Mysigt...
 
 
 
Saknar dig Label ´......
 
Hoppas ni alla får en underbar söndag!
Un baci grande xxx