We are the people

Helluuuu

Sitter o dricker kaffe som vanligt. Haha. Både jag o Gabby är lediga idag. Vi ska gå o kolla efter möbler o eventuellt en ny säng idag! Just nu är klockan halv ett på dagen o det regnar ute. Men det är fortfarnde varmt här, det är så skönt att man fortfarande kan gå ut i shots utan att frysa häcken av sig. Love it.

Så vad har hänt i helgen? galet som vanligt. I fredagskväll jobbade jag på Town hall, var hemma runt 2 på natten! Så det var en lååång kväll. På lördagen jobbade jag på en annan pub, London Tavern, gick jättebra. Kommer troligtvis att jobba där lite också. Vi få se. Träffade Cornell o andy o hade en drink med dem på Plan B, sedan åkte jag in till Stan o träffade Will från mitt gamla jobb o hans kompisar. De hade födelsedagsparty, lol. Vi var på en bar som heter Caltons, de har ett rooftop så vi var där, asfränt! Var kul att träffa lite gamla vänner igen. Efter det träffade jag Gabby ( hon hade jobbat ) o vi träffade sedan Jessica o hennes italienska kompisar o gick sedan alla till en club. De spelade jättebra musik o vi dansade hela natten.
I går sov jag länge. Jag o Cornell gick ut o tog en sen lunch. Han hjälpte mig med att fixa lite papper o att fixa taxnummer. Jag började jobba vid 5 o efter jobbet tog jag en öl med Luke, min manager o vi satt o pratade om allt möjligt. Var jättetrevligt! Vi testade en ny öl som vi har på tap nu, en amber ale från victoria, mycket god!









Nehe nu ska jag dra mig!

Ha en bra start på veckan gott folk

pussokram