Grab somebody sexy

Schaa schaa bloggen!!

Hoppas allt är bra med er :) Med mig är allt bra, still alive :) men idag morse blev jag riktigt orolig. Hittade inte mitt kreditkort :O :/ Trodde att alla mina pengar var borta! Men jag gick in o kollade på kontot o allt var kvar.. TUR eller vad ?? Fy fan vad rädd jag blev. Fattar inte vad det tagit vägen. Måste ha förlorat det när jag o Tilda skulle ta ut pengar igår. Men jag fattar inte hur. Vi var liksom inte ens fulla eller nått. Helt nycktra faktiskt! Aja, jag får skylla på att jag är blond eller nått I guess. Men som tur är har jag med mig min dosa så att jag kan ta över mina pengar till Tilda eller Gabbs konto o ta ut ifrån deras. I Australien får jag fixa ett nytt kort helt enkelt. No worries. Jag är så jävla glad att jag har mina soulmates med min här på denna resa. Det känns verkligen som att det händer något hela tiden här. Jag fattar liksom inte hur mycket vi har varit med om på en vecka. Helt galet
asså! Men vi har verkligen roligt:D Vi ska bara fixa flyresan till Aussie nu. Vi har fortfarande inte bokat den men vi funderar på att åka till Perth först o vara där typ en vecka innan vi åker till Sydney, för att det kommer troligtvis att bli billigare isåfall. För resorna till Sydney härifrån är ganska dyra... Vi har träffat massa roliga människor från Perth o det ligger bara 3 timmar härifrån så det hade varit kul att se det också. Dessutom när man har kontakter oså har man ju alltid någonstans att bo :)

Idag har vi varit på stranden hela dagen. Druckit lite birra o chillat o bara levt i nuet, så jäkla gött!! Igår var det verkligen fest hos mange, hahaha. Det var bland annat bubbelbad på Paddys ( en clubb). Jag blev helt fucking blö haha, men kul var det!  Var hemma typ halv 6 på morgnen, niiice! ;) nehe nu ska jag gå o duscha o fixa mig för ikväll. Då blir det fiesta igen med mina chicks!
Här kommer lite blandade pictures, enjoy 






















Love loove pitbull


Puss på er