la bella vita




Ska dra mig iväg till jobbet nu! Sista dagen för detta året faktiskt, är ledig i helgen :) Har varit uppe med tuppen idag också o städat, sprungit o packat inför ikväll, då ska jag o gabby åka iväg med italienska ligan till ett hus nära stranden en timme från melbourne, mer än så vet jag inte! Ska bli riktigt meraviglioso:)
Här kommer lite blandade bilder från veckan :)
Hoppas alla får en underbar nyår, så hörs vi nästa år!





Jag o Gabbsan på Cricket




Jag o gandusarna


Cricket


Will- another gandu

et
En glad o nyduchad Jenny


Tomtefar är också med på kort :)



Matilda köpte familjefrukost till oss på julafton, myspys!





En snygging redo för partaj ;)






Denna fick jag o Gabby i julklapp av Matilda barnet :D


Che bouna!! Mat från restaurangen där Francesco jobbar





Francesco och Matteo


På Grekisk afton med italianosarna