Goood feeling

Vaknade vid 7 av att min kära syster kom in o frågade om hon fick låna min laddare till mobilen. Snäll syster som jag är så sa jag såklart; jadå klart du får ;)


Josse och jag i sommras nere i södra Tyskland. Vad vi gör vet jag inte, hahaha. Wunderschöön.

Jag kunde inte somna om så gav mig ut o sprang en runda. Ett väldigt bra sätt att starta dagen på, det kan jag lova. Man blir pigg och få mer ork till annat. Tycker jag i alla fall.

Det var helt stilla i skogen, det var bara fåglarna som började vakna till liv med sitt fågelkvitter. Även solen tittade fram mellan träden, lovely. Sprang förbi sjön, här är en bild



Såklart var min underbaring Jackie med. Det spelar ingen roll vad det är för väder eller dag, hon är alltid lika glad och go. Vår lilla solstråle.
 
Jag får mig en puss av Jackie


Nu blir det frulle och sedan stallet. Efter det ska jag träffa min fru, hahaha, gabby alltså. Hon har antagligen massa att berätta från Italien.
Ha det bäst sålänge!